Coromandel - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Coromandel

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Na een leuk verblijf bij Judith en Chris vervolgden wij onze rit richting Coromandel. Na een mooie rit door het platteland van Nieuw Zeeland arriveerden wij rond de klok van 13:45 uur bij onze nieuwe camping. Deze camping was gelegen naast het Hot Water Beach. Met een schep zijn wij de volgende dag gaan graven op het strand. Na het graven van een kuil kon je dan in een "bad" van 40 graden gaan zitten. Sommige kuilen waren wel 60 graden. De stoom kwam er vanaf. In de middag zijn wij naar Cathedral Cove geweest. Google even hoe het eruit ziet. De foto's volgen bij thuiskomst. Je had hier een geweldig strand met zeer hoge golven. Speciaal voor een foto heeft Marloes een golf op haar rug laten klappen. Het resultaat mag er echter wezen. 's Avonds hebben wij onze zelfgemaakte pasta op en ook nog fish en chips. Na een goede nachtrust in onze Wicked Camper zijn wij de volgende ochtend naar Rotorura vertrokken. Lees volgende blog voor de activiteiten daar. No worries mate!

• 03 Maart 2014 - 08:58

Jolanda:

Fijn om weer van jullie te horen!!!

Gaaf hoor wat jullie ondernemen en mee maken.Nou Ria en ik zijn echt benieuwd wanneer we bij jullie die pasta, fish en chips kunnen proeven..... Ria is geregeld hoor, kunnen we ook lekker in een kuil een beetje chillen!!!!

De eerste week zit erop...en dan al zoveel beleefd, kunnen wel een week vri jnemenom alle verhalen te horen en foto's te zien!

Geniet ervan

Liefs XXX

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Nieuw Zeeland 2014

Van 23-2 t/m 22-3 gaan wij Nieuw-Zeeland verkennen.