Skydive Taupo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Skydive Taupo - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Skydive Taupo

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Hallo luitjes, hier maar weer eens een verslagje van de andere kant van de wereld. Na een leuke dag in Rotorua zijn we doorgereden naar Taupo. We hadden bij onze camping in Rotorua onze skydive alvast georganiseerd. Nadat we waren ingecheckt in Taupo en nog maar eens bevestigend vroegen of we bij Tandem Taupo zouden gaan skydiven kregen we te horen dat dit niet zo was. Na wat telefoontjes over en weer zijn we uiteindelijk toch geboekt bij Taupo Tandem. Die avond hebben we er nog maar eens lekker over gedroomd om de volgende ochtend opgehaald te worden voor onze dive. Aangekomen en wel besluiten we om ipv van 12.000 ft maar van 15.000 ft te springen. Who cares?! Nou Marloes want aangekleed en wel boven in het vliegtuig slaat de paniek lichtelijk toe. Echter er is geen weg meer terug en voor ze het weet duikt ze met 200 km/uur vanaf 4,5 km naar beneden. Pas nadat de parachute open gaat kan ze er enigszins van genieten. Want niet veel later zet de wind op en begint de ervaren springer te schreeuwen. De parachute wijkt af van de oorspronkelijke landingsplek en landt uiteindelijk naast de opstijgbaan. Marloes heeft een extra ritje in het vliegtuig en is dolgelukkig dat ze weer met beide benen op de grond staat. Voor foto's en video's is toestemming van Marloes nodig. Heel anders ging het eraan toe bij Maarten. Na een goedlachse foto dook ook Maarten uit het vliegtuig. Het was genieten, stoer en voor herhaling vatbaar. Na een vrije val van ruim 1 minuut ging de parachute open en kreeg Maarten zelfs nog even de besturing over de chute. Ze hebben wat rondjes gemaakt en gedraaid en lande niet veel later op de grond. Al met al een geslaagde sprong en foto's en video's kunnen zo vaak bekeken worden als gewenst. Het was een ervaring om niet snel te vergeten. Na deze adrenaline kick zijn we gaan rijden richting Tongariro.

• 05 Maart 2014 - 12:31

Ria:

Jeetje wat een ervaring. Blij dat ik helemaal de weg kwijt ben wat betreft tijd en wat jullie precies doen. Ben héél benieuwd naar de foto's en video :-)
    Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden. Dat ene verslag had ik gemist maar heb ik inmiddels ook gelezen. De foto's moet ik nog op mn laptop zetten want dan zijn ze vlgs. mij nóg mooier. Nou jongelui geniet ze verder en doe voorzichtig ;-)
    xxx

• 05 Maart 2014 - 14:51

Rene Warnaar:

Hi M&M,

Dat zijn idd ervaringen, kan mij wel voorstellen dat je even met een klapperend gebit naar beneden kijkt en denkt: ga ik nu mijn pensioen wel of niet halen.....maar uiteindelijk wint de uitdaging en suis je door de sky.....heerlijk he? Je hoort alleen de wind en voelt de koude maar daarna ervaar je zoveel moois....goed dat jullie dit hebben gedaan.
    Nu met beide 4-benen op de aarde en op weg naar een ander avontuur....fijn dat alles goed gaat, blijf heel, kijk vooral om je heen en schiet veel foto's totdat de rook uit die camera stijgt!

Nog heel veel plezier....Pa/Rene

• 05 Maart 2014 - 20:47

Jacqueline:

Wat "Hallo LUITJES" Hier in Holland zijn ze allemaal "KEIHARD" aan het werk!!!!
    Hallo vakantievierders en waaghalzen.
    Wauw dat klinkt super eng,Was zeker wel even "trillen in je tuig"??!! gelukkig staan jullie weer met beide benen op de grond en het ons in geuren en kleuren laten lezen. Wat betreft die video van Marloes, zag ze erg groen???, willen we uiteraard allemaal zien. Ook ondergetekende!!
    Ik hoop wel dat jullie nog een paar dagen "strandpauze" houden met al die avonturen en indrukwekkende tochten.
    Nou KANJERS geniet er van en ik kijk alweer uit naar jullie volgende avontuur!!!!
    Liefs Jacqueline

• 07 Maart 2014 - 13:58

Carmelita:

Marloes, jij bent een stoere chick! Gaaf dat je het deed, top:))

• 09 Maart 2014 - 20:15

Marieke:

Hey Marloes! Super stoer hoor! heel erg leuk! Adrenaline door je lichaam denk ik
    Je hebt hier een wel een uberstrak georganiseerde indoor clubkampioenschappen gemist..
    Ik heb niet meegedaan, maar wel gejureerd:)

• 12 Maart 2014 - 03:32

Marloes:

Hi pap: er zijn genoeg foto's zit nu al op de 1500 dus veel plezier met Maarten ☺️
    Hahaha!!!

Hee carmelita, bedankt voor het compliment haha achteraf was het wel stoer ja!! X

Hey Marieke, leuk dat je hebt gejureerd wie is de champion geworden?? Volgend jaar gewoon mee doen he?! Ik in elk geval wel haha x

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Nieuw Zeeland 2014

Van 23-2 t/m 22-3 gaan wij Nieuw-Zeeland verkennen.