Laatste dag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Pffff.... wat gaat de tijd snel! Eerlijk gezegd voor mij (Marloes) te snel.
Van het super relaxte Wanaka Lake doorgegaan naar Queenstown. Hier hebben wij de jetboat genomen en zijn wij over een smalle rivier met hoge snelheden gevaren. Vervolgens richting het veel beloofde Milford Sounds!

Wij hadden deze dag alleen maar regen waardoor het al snel wat minder bleek te zijn, totdat we de boot op gingen en de watervallen echt mega groot waren! Toch wel gaaf! Uiteraard weer zeehonden gespot, dat is nog steeds een cadeautje!

Een paar dagen later zijn we richting Mt. Cook en Lake Tekapo gegaan! Wauw!!! Definitely the greatest spots from the Southern Island! What a gift!!!
Helaas kan ik de foto's niet uploaden, maar google doet wonderen :)!

De rest van de laatste dagen zal Maarten bij terugkomst vertellen.
Wij zitten momenteel in Christchurch en gaan zometeen in het hostel BBQ'en.

Jullie begrijpen hopelijk dat ik veel moeite heb om morgen afscheid te nemen. Eerlijk gezegd niet gedacht dat zoiets zo lastig kan zijn! Aan de andere kant hebben we het de afgelopen weken ontzettend leuk en gezellig gehad dat het wel een goede afsluiting is. Waarschijnlijk in Australie weet ik weer waarvoor ik dit zo graag wilde! Ik geef het een eerlijke kans en afstand nemen kan soms ook geen kwaad.

Ik mis jullie allemaal wel! Ben blij dat mijn zus voor een paar dagen mij komt vergezellen! Daarnaast is het niet altijd mogelijk om iedereen te beantwoorden, maar ik wil graag laten weten dat jullie reacties erg leuk zijn en ook goed doen!

Geniet allemaal maar van ons Maarten in Holland! En zorg ervoor dat mijn frikadel speciaal met een patatje oorlog bij terugkomst klaar staat :)

Xxx

  • 20 Maart 2014 - 07:28

    Rene Papa:

    Hi Lieve Marloes en Maarten,
    Fijn om te vernemen deze aonturen en belevenissen dat zijn momenten die nooit meer van het netvlies verdwijnen.
    Indrukwekkend land met een scala aan bezienswaardigheden en natuurlijke schoonheid. De tijd gaat altijd veels te snel en afscheid doet pijn daar is niks op tegen om dit te realiseren sterker nog juist een goed teken.
    Maar dochtertje van mij onthoudt: het komt goed! Alles heeft een reden....niet teveel over nadenken scheer die baard af van Arafat en leg t onder je kussen. Wij missen jou ook hoor vooral die schoenen in de gang, de sporttas, de handdoeken, lege ijskast, toiletrollen die als sneeuw voor de zon verdwijnen etc.... Maar bovenal missen wij je gekwebbel, je lach, het op de kast krijgen van jou mis ik enormmmmmmm. Nee hoor die 6 weken vliegen voorbij, Suzanne en Tom komen ff een bakkie doen 36000 km verderop wow wat een luxe!!!
    Bevalt je camera?
    Maarten is welkom net zoals jij dat bent in Brabant, maar ik ga nog geen ONS Maarten roepen hahaha we zitten hier in de 010 regio onder smoke van Rotjeknor.
    Meissie kop op.....ff bijten en op naar Australië, Maarten een goede reis toegewenst je ouders zullen benieuwd zijn naar de verhalen. Bedankt voor de goede zorgen naar Marloes toe.
    Grt René.. Dag Marloes wij houden van jou zoals was, bent en blijft!

    Nog héél veel plezier.


  • 20 Maart 2014 - 10:11

    Jolanda:

    Heerlijk om jullie weer aan de telefoon te hebben gehad en om jullie te zien!!!! Tja de weken vliegen voorbij en voor je het weet komt Maarten weer thuis...!!! Afscheid nemen is nooit leuk, maar je bent bijna op de helft en dan gaat de tijd snel..! De 1 naar huis en de andere 2 komen, wat een luxe allemaal! Als het goed is heeft Suus je het adres gestuurd waar ze de eerste dagen verblijven, en dat zal ook leuk zijn om in zo'n verrrrr land elkaar te ontmoeten. De rugtassen staan daar al zeker 2 weken gepakt :). Kunnen jullie gezellig bijbeppen en verder reizen!
    Hier gaat alles goed.. Autootje doet het weer, laptop is verstuurd, kortom je mist niets tot weinig.
    Het is heerlijk weer hier en rustig. Je pappie mist je en ben ik de klos! Jaagt hij mij soms op de kast en dat gaat hem niet lukken hihi.
    Nou Maarten zal kijken of ik witlof met ham/kaas zonder puree....maar met gebakken aardappeltjes en vlees en een toetje in elkaar kan flansen voor je. Marloes over 6 weken staat er een overheerlijke frikandel speciaal met een patat pindasaus op je te wachten.....!!!

    We zijn echt heel erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

    Nou zet'm op allebei, niet te veel tranen, en een goeie reis en tot snel en horens!!!

    Lieve groet en dikke XXXXXXXXXXXX

  • 20 Maart 2014 - 16:25

    Leonie:

    Nice! Ook in Aussie ga je het top krijgen ;) enjoy!

  • 20 Maart 2014 - 16:43

    Ria:

    HOi Maarten en Marloes,
    3e poging om te reageren op jullie blog. M'n toetsenbord vd laptop is kapot en op mn telefoon was ik alles ook weer kwijt. Zoals René en Jolanda al schreven jullie hebben een schat aan indrukken opgedaan waar je op kun teren en voor Marloes worden er dat nog meer. Ik ben stiekum wel blij dat ik Maarten straks weer zie. Voor jullie zal t afscheid nemen moeilijk zijn maar als deze 6 weken net zo omvliegen als deze laatste 4 dan zien jullie elkaar weer snel. En Marloes...dit was je droom dus ga ervoor en geniet met volle teugen van wat je allemaal gaat zien en beleven. Leuk dat je zus ook komt. Voor Maarten een goede en veilige reis terug en voor Marloes aussie aussie yeh!!!!!!! Maarten we zien je zaterdag op Schiphol. Xxx mama

  • 21 Maart 2014 - 12:16

    Ria:

    Hoi jongelui,
    Het afscheid nemen is achter de rug en jullie gaan nu even apart verder reizen. Goede reis alletwee en Marloes lekker blijven schrijven eej, dan houden we zo contact :-) Een fijne vakantie nog hoor, geniet er van. Straks komt het werkzame leven er weer aan!!!
    Groetjes,
    Ria

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nieuw Zeeland 2014

Van 23-2 t/m 22-3 gaan wij Nieuw-Zeeland verkennen.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Laatste dag

16 Maart 2014

Zuidereiland

09 Maart 2014

Wellington

07 Maart 2014

Tongariro en Waitomo

05 Maart 2014

Skydive Taupo
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 9170

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: