Melbourne - Reisverslag uit Welberg, Nederland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Welberg, Nederland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Maart 2014 | Nederland, Welberg


Melbourne 29 maart 2014
Melbourne
Yoehoe Gutentag!
Da Bin ich weer ??
Nadat ik afscheid heb genomen van Suus en Tom ben ik naar het vliegveld gegaan om in te checken naar Melbourne. Ik vloog met tigerair een klein vliegtuigje waar ik me benen maar net kwijt kon en natuurlijk zat er een geit naast me. Ik weet niet wat sommige mensen hebben hoor maar kauwgom mag wat mij betreft verboden worden, stelletje smekgeiten! Gelukkig bestaan er oordopjes en spotify ??

Nadat het vliegtuig behoorlijk wat turbulentie had ben ik toch nog veilig aangekomen in Melbourne. Het weer is hier sowieso stukken beter en de stad is iets kleiner dan Sydney.

Aangekomen in het hostel! En toen kwam het moment; ok, ik ga nu naar huis! Ik had namelijk mijn kamer geboekt voor de 26e tm 28e maar ik kwam pas de 27e aan. Al met al no worries want ze hebben gewoon geregeld dat ik kon inchecken, maar dan wel voor een nachtje in de Mixed room! Drama drama drama mannen snurken! En sommige vrouwen ook! Snel de volgende dag overgegaan naar de dames kamer. Ten minste dat dacht ik, want ik kon mijn keypas nergens vinden. Die is dus nog steeds niet boven water, eigenlijk moest ik 5 dollar betalen maar gelukkig stond mijn dutche soulmate achter de receptie; geen probleem meid ik regel wat maar niet doorvertellen! Zij heet Eva en ik ga met haar maandag een dagje de great ocean road doen! Ik kijk daar zo naar uit jeeej! Dus nee ik ga nog niet naar huis.

Vervolgens kreeg ik een berichtje van de Duitse vrienden die ik in Sydney heb ontmoet of ik ook mee kwam! Jep. Dus ik op stap met de Duitsers, dat was erg gezellig. Door de drukte vergat ik te eten dus werd verplicht om de lekkerste pizza van Melbourne te eten jamjamjam (niet zo lekker als die van mama natuurlijk ??).

Vannacht heb ik eindelijk weer lekker geslapen en vanmiddag ga ik richting frankstone. Hier wonen de familie van mijn moeders collega en die gaan mij de mooiste plekken laten zien van Victoria en natuurlijk lekker koken????.

Daarnaast heeft Maarten voor mij de vlucht geregeld naar Cairns en ik heb alvast voor de oostkust alle tripjes vastgelegd, want ik heb natuurlijk ook gewoon vakantie! Dus er staan heel mooie dingen in het vooruitzicht waar ik weer naar uit kan kijken. Ook zie ik Suus en Tom weer in Cairns voor een paar dagen. En tegen die tijd ben ik nog maar een paar weken weg. Verheug me nog steeds op de frikadel speciaal met een kaassoufle en patatje oorlog en natuurlijk op Maarten! Het is echt niet makkelijk soms, maar wil het niet opgeven.

Kusss


  • 30 Maart 2014 - 01:07

    Ria:

    Haha dacht al dat t een beetje een abrupt einde van je blog was. Goed van je dat doorgaat en allerlei plannen hebt gemaakt voor de komende weken. Het is hier nu 01.10 uur maar de tijd wordt om 2.00 uur verzet dus mijn horloge staat vast op 02.10 uur. Wij hebben gegeten bij Loes en Wim en komen net thuis. Het was lekker dus nu lekker slapen :-,
    Lieve groet,
    Ria

  • 30 Maart 2014 - 14:36

    AB:

    Wat fijn dat je het naar je zin hebt en gewoon lekker door blijft reizen!! Geniet er lekker van abbie! Dit is namelijk wat je altijd al wou!! Maar hier is het ook lekker weer hoor :)

  • 30 Maart 2014 - 20:12

    Duifje:

    Hi lieverd,

    Het heeft wat voeten in aarde gehad om dit blogje erop te krijgen maar uiteindelijk is het gelukt. Je maakt een hoop dingen mee en ziet veel mooie dingen. Ik begrijp dat het soms moeilijk is zo alleen maar je doet het toch maar. Dit weekend heb ik motor gereden maar dat heb ik je allemaal al verteld op Skype hèhè. Nou lieverd veel plezier bij de Great Ocean Road en we Skype snel. Ben trots op jou!

    Kus, hou van jou!

  • 30 Maart 2014 - 20:32

    Jacqueline:

    Oh gelukkig, het lag niet aan mijn ogen dat het verslag niet compleet was.
    Zo, maar jij hebt echt een gouden …. Met al die aardige mensen om je heen, die je weer mazzelen,
    Maar nu wil ik niet vervelend zijn, Wist jij dat vrouwen ook kunnen snurken??? Vraag maar eens aan je oom!!! Hihihi
    En ja, die pizza van mamma, Verkade en Jaques??? Steenoven gril??? Toch wel waar he Oost west Thuis best. Hotel mama, always open!!
    En of je gelijk hebt dat je nog een paar weken “vakantie” viert. Je hebt tenslotte nog een hoop vrije dagen en het zou heel zonde zijn om die niet te benutten.
    In zo’n mooi werelddeel met zoveel natuurschoon, wildernis en de schitterende stranden.
    En dat je Maarten mist, dat is een heel goed teken. Maarten mist jou uiteraard ook, wij zullen hem op opa’s verjaardag extra in de watten leggen.
    Zelfs jouw vluchten regelt ie voor je!!!
    Nou Loesje geniet er maar van.
    XXX je allerliefste tante !!!
    p.s. nog 1 nachtje slapen en dan......ik KIJK er naar uit!!!!

  • 02 April 2014 - 19:30

    Opa De Kok En Co:

    al dat gereis kunnen wij niet bij benen veertien dagen vacantie hadden wij maar jij neemt het ervan doe maar hoor en geniet het is zo voorbij en als je thuis komt ga je lezingen houden voor je kost en inwoning en een reis verslag in boek vorm dat brengt heel veel op voor de volgende trip.geniet en pas op je zelf wij blijven wel in dit volle holland gegroet opa en oma

  • 04 April 2014 - 19:09

    Opa En Oma:

    hier nog even een bericht van ons ten eerste je vader rene heeft een snoek gevangen zo groot dat er twee foto s van gemaakt moesten worden ook een filmtje daar staat ook maar dan dansend rondom de snoek die wilde bijten.op 7 april neem je maar iets lekkers niet te duur dan ben ik jarig wel bonnetje bewaren voor eventuele terug gave.Wij wensen je nog een goede reis namens een ieder die je lief is en als je susanne ziet met tom doet ze de hartelijke groeten van ons en wense een behouden aankomst inholland opa en oma en nog vele knuffels

Verslag uit: Nederland, Welberg

Australie 2014

Backpacken door Aussie

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Vervolg Airlie Beach

18 April 2014

Cairns-Airlie Beach

10 April 2014

cairns

05 April 2014

Melbourne - cairns

29 Maart 2014

Melbourne
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 9164

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: