cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

cairns

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 April 2014 | Australië, Cairns

Oeeeps ik ben weer veel te druk om een verhaal te schrijven! Speciaal voor jullie tijd vrij gemaakt ☺️. De site waarbenjij.nu werkt voor mij niet optimaal dus soms stopt mijn verhaal ergens in het midden!

Ik was gebleven bij mijn net gehaalde vlucht richting Cairns. Dit keer vloog ik met jetstar velen malen beter dan tigerair. Na 3 uurtjes geland in Cairns! De deuren gaan open en er is meteen een lekker tropisch temperatuurtje! Vervolgens naar het hostel; caravella gegaan. Ik had meteen aanspraak met een groepje meiden en jongens. Uit Italië België Nederland Engeland en Duitsland natuurlijk! Dezelfde avond(en) zijn we met zijn allen uitgegaan en gaan we elke avond uit eten met de groep. Het hostel heeft namelijk een regeling met een restaurant. Een maaltijd bij Pjo breins kost 6.50dollar. Daarvoor heb ik een lekkere steak met patatjes en sla! In mijn volgende verhaal ga ik verder met de dingen die ik tot nu toe heb gedaan! Xx

  • 10 April 2014 - 14:11

    Ria:

    Ja ja je verhaal stopte weer. Wel blijven schrijven hoor, altijd leuk om te lezen.

    Groetjes,
    Ria

  • 11 April 2014 - 08:19

    Jolanda:

    Wat zullen die patatjes lekker gesmaakt hebben....!!!!
    Leuk voor je dat je een groep jongelui hebt ontmoet. Ben echt een beetje jaloers hoor Loesie, tropische temperaturen ( we hebben de kachel soms weer aan...), vliegtuigje pakken (ik ga wel met de fiets...) dinertje voor 6,50 (ik schil wel weer aardappels...) lekker luieren (wij werken wel....) uitslapen (wekker gaar om 6.15....) en zo kan ik nog wel even doorgaan!! Maarrrrrr het is je van harte gegunt, want ook hier komt een eind aan haha en dan gaan wij met vakantie...!!!!

    Dag meissie pas goed op jezelf XXXXX

  • 11 April 2014 - 16:11

    Sjaak De Kok:

    hoe is het met jou hier alles goed op de t.v. donderdag avond r t zagen wij een tyfoon op het koraal rif aan denderen heb je daar nog last van gehad zeker zand zakken voor de deur en planken voor de ramen wij zijn benieuwd hoe het af gelopen is dit bericht gaat via de stateliet als je wat terugstuurt doe dat dan via gerrit de post duif wij horen dan wat wij zitten hier met kromme tenen zo n blonde meid verweg geniet met volle teugen en neemt ook nog vrije dagen om alles te vertellen de zaal wordt al besproken we zagen op nieuws vrijdag 11 april de oost kust van australie hevige regen buien en flinke wind stoten en een hoop schade laat wat van je horen opa en oma

  • 13 April 2014 - 03:27

    Marloes:

    Hee,

    Ik zit momenteel in Airlie Beach nu nog verwijdert van de cycloon, maar hij komt vanavond deze kant op.
    De bussen etc. rijden niet meer dus dat betekent dat ik mezelf niet kan verwijderen van deze plek. Maar het is niet levensgevaarlijk mits ik binnen blijf als die langs komt. Het is een zware cycloon en heel veel trips vallen in het water. Gelukkig heeft de Whitesundays gezegd dat ik dinsdag kan ipv maandag en als goedmakertje krijg ik een gratis duik!

    Het is in elk geval iets. Ik ga nu even wat drinken en zal jullie snel weer berichtje sturen!

    xxx

  • 14 April 2014 - 21:57

    Jacqueline:

    He he ook ik kom weer een beetje bovendrijven. Sorry loop een beetje achter maar heb wel alles vernomen via de tam tam. Wat een toestand zeg die cycloon, zou orkaan kracht 4 zijn, maar eenmaal aan land viel het allemaal gelukkig mee. Sky radio hield mij keurig op de hoogte, had gebeld dat jullie daar allemaal zaten en dat ik een beetje kippig was en dat ik graag ieder uur op de hoogte wilde blijven en dat deden ze, hihihihihi
    Goh en dat eten, steak patatjes en sla. Jij mist het thuisfront helemaal niet zo!!!! Staat te kroelen met een Koala beer, zelfs Maarten is bijna vervangen!!!
    En wij hier maar gezond eten, broccoli, asperges een echte oer Hollandse gehaktbal met worteltjes een aardappelen!!!!! En zo nu en dan zo'n overheerlijke warme scone met jam een een heerlijk bakkie koffie!!!!
    T leven in NL is dus ook niet zo slecht en die tropische temperaturen, we etten gewoon de kachel wat hoger!!!!
    Kortom, je voelt hem al aankomen. WIJ WILLEN DIT OOK HEERLIJK NAAR AUSTRALIE!!!!!
    Nou lieverd, neem het er nog maar van, want voor je het weet zit je weer in het regiem THUIS!!!!
    Heel veel liefs XXXXX
    Jacqie

Verslag uit: Australië, Cairns

Australie 2014

Backpacken door Aussie

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Vervolg Airlie Beach

18 April 2014

Cairns-Airlie Beach

10 April 2014

cairns

05 April 2014

Melbourne - cairns

29 Maart 2014

Melbourne
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 9165

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: