Cairns-Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Cairns-Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Cairns-Airlie Beach

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

18 April 2014 | Australië, Airlie Beach

Het is alweer even geleden dat ik wat van mijzelf heb laten horen.
De tijd gaat nu wel heel erg snel en daar heb ik gemengde gevoelens bij.

Mijn vorige verhaal krijgt nog een vervolg, maar aangezien het een tijdje geleden is kan het zijn dat er dingen ontbreken.
In elk geval in Cairns heb ik dus een leuke groep getroffen waarmee we elke avond op stap gaan. Ook heb ik een trip gedaan naar de jungle, de spinnen waren super groot en nadat mijn gezicht in een spinnenweb terecht kwam was ik erg blij dat dit dus mijn laatste jungle tocht ever is!
Tijdens deze trip ben ik wezen paardrijden langs het strand. Echt een heel leuke ervaring! Ook heb ik wilde krokodillen gezien en een zeeschildpad.

Eenmaal terug in Cairns bestond mijn leven vooral uit relaxen. Natuurlijk kwam de cycloon dus werd het tijd om wat dingen te verschuiven en een dag eerder de bus richting Airlie Beach te nemen. Hier stonden de whitsundays op programma!