Vlucht Aukland en Warkworth - Reisverslag uit Algies Bay, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Vlucht Aukland en Warkworth - Reisverslag uit Algies Bay, Nieuw Zeeland van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Vlucht Aukland en Warkworth

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Algies Bay

Goedemorgen allemaal, hier lezen jullie dan ons eerste verslag van ons nieuwe avontuur in Nieuw Zeeland. We gaan even terug naar zaterdag 23-2. Om 22.00 uur stegen we op van Schiphol richting Dubai. Dit gebeurde in een Boeing 777 van de Emiraten. De vlucht voorliep spoedig en na 6,5 uur vliegen waren we geland in Dubai. hier hadden we een transfer naar Melbourne, Australië. Deze vlucht duurde 13 uur en werd gevlogen met een Airbus 380. Wat een geweldig vliegtuig. Na aankomst in Melbourne zijn we door de beveiliging gegaan en werd Maarten willekeurig gecontroleerd op dynamietresten. Na glorieus te zijn geslaagd voor deze test konden we verder en boarden voor de laatste vlucht naar Auckland. Dit duurde nog 3,5 uur. Rond de klok van 15.00 uur plaatselijke tijd landen we in Auckland en gingen we hier door de douane controle. Marloes had bergschoenen bij die gecontroleerd moesten worden dus tas open en schoenen eruit. Ook deze test werd goed doorstaan en we mochten het land in. We kochten een buskaartje en gingen naar Auckland City Center. Hier checkten we in bij ons hotel, hebben onszelf opgefrist en zijn wat gaan eten. Na een vlucht van ruim 30 uur ging het ligt om 22.00 uur uit. De volgende ochtend werden we wakker rond 08.00 uur. De zon scheen en de temperatuur liep al snel op naar 25 graden. Omdat Marloes wat meer opstarttijd nodig had is Maarten snel wat ontbijt gaan halen. om 10.00 uur waren we uit gecheckt en zijn we Auckland in gelopen. We zijn bij de haven geweest en de Skytower. Deze toren is 200 meter hoog en heeft een geweldig uitzicht over de stad. Uiteraard zijn we naar boven geweest en hebben we foto's gemaakt. Deze zullen we nog delen. Na de toren zijn we terug gegaan naar het hotel hebben we de backpacks gepakt en zijn we met een taxi naar Wicked Campers gegaan. Hier hebben we onze Camper opgehaald en zijn we gaan rijden naar Warkworth. Hier wonen Judith en Chris. 2 vrienden. Na een uur rijden en een beetje gewend te zijn aan links rijden arriveren we daar. Wat een mooie omgeving. Ook onderweg een zeer gevarieerd landschap. Na wat gegeten te hebben neemt Judith ons mee naar Scandett Bay. Een national park waar we we mooie foto's maken. Na het avondeten en een biertje gaat het licht om 22.00 uur uit. Tot zover de eerste dagen. Cheers en tot snel!

• 26 Februari 2014 - 23:02

Ria:

M' toetseord is kapot, sommige letters doe t iet vadaar dit adere emailadres.

Goed om te hore dat jullie ee goede reis hadde.
    Leuk om zo op de hoogte te worde gehoude + leuk dat we elkaar al gezie + gehoord hee.
    Ik stop er maar mee, er is al ee ieuw toetseord esteld.

Dikke kus e tot de volgede keer.

Mama Ria (e pa Wim)

• 27 Februari 2014 - 15:31

Jolanda:

Tjee zeg wat een leuk verslag, en wat een ervaring en dat in nog geen week, er staat nog veel te wachten!!!! Fijn dat jullie het zo snel naar je zin hebben. Jammer dat skype het niet goed deed, volgende keer beter! Nou M & M wij zijn al hard aan het sparen, gaan we volgend jaar ook....! Geniet ervan en maak heel veel foto's ( en niet te kritisch) Liefs en een dikke XX

• 27 Februari 2014 - 15:47

Rene Warnaar:

Na een lange zit toch uiteindelijk resultaat, het gaat naar mijn idee alleen maar mooier, leuker en interessanter worden.
    Vergeet je niet de pijl op het dashboard te plaatsen <-------------------- ze rijden links! Rotondes zijn echt vreemd lijkt mij maar het zal snel wennen!
    Heel veel foto's schieten.....!!! Have FUNNNNNN
    Rene

• 27 Februari 2014 - 20:15

Opa En Oma:

Tegek voor worden wat een belevenis doe voor zichigtig denk aan de poen en niets aan nemen wij gaan een boot reis maken op de vlaardingse vaart gegroet opa en oma p.s . wij komen ook per boot.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Algies Bay

Nieuw Zeeland 2014

Van 23-2 t/m 22-3 gaan wij Nieuw-Zeeland verkennen.