Melbourne - cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Melbourne - cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Melbourne - cairns

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 April 2014 | Australië, Cairns

Hi thuisblijvers,

Ik loop een beetje achter met het schrijven van mijn reisverhalen, maar het gaat gewoon allemaal best wel snel!

Ik was gebleven in Melbourne opweg naar de Nederlanders; 31 Cook street (mccrea). Ja, dat is het adres van Hendrik. Eenmaal opgehaald door en grote zwarte jeep kwam ik aan bij dit gigantische huis met een super mooi uitzicht. Jullie kunnen het adres googlen, want het staat namelijk te koop! We zijn die avond naar een drive in movie gegaan en zijn omhoog gereden om Melbourne s nachts te bezichtigen. Die nacht heb ik super slecht geslapen, omdat er een grote dikke spin op de muur liep! Uiteindelijk op de bank gaan liggen in de woonkamer en toch nog 5 uurtjes geslapen. De volgende dag zijn we wezen golfen, geluncht en ben ik naar een openbaar park gegaan waar de kangaroos in het wild te zien zijn! Super leuk!

Die avond weer terug gegaan naar het hostel in Melbourne, omdat de volgende dag de great ocean road op de planning stond. Samen met Eva zijn we op tour gegaan en onderweg hebben we koala's gezien. Wat een luie beesten die slapen 20 uur per dag! En vervolgens zijn we naar de great ocean road gegaan met de sunset! Heel mooi gezicht en ook erg gezellig met de groep. De volgende dag ben ik met Eva naar St. kilda beach gegaan we zijn die avond lekker uit eten geweest en hebben heel veel gelachen ☺️. In de avond zijn we naar de pinguïns gegaan die bij het strand wonen. Wat een leuke beestjes!

De volgende dag was het tijd om
Afscheid te nemen, want mijn vlucht naar Cairns stond op me te wachten. De echte Marloes kwam weer in beeld, want ik was nog maar net op tijd met inchecken

  • 07 April 2014 - 08:37

    Jolanda:

    Oh oh lieve schat, dit is de echte Marloes.... net op tijd met inchecken, bang zijn voor een spin, slecht slapen, lachen..... tja wat kan ik er nog aan toevoegen... nou dat je een onwijs stoere meid bent met veel verborgen talenten..!!! Ik vraag me vaak af of je het straks thuis nog wel kan aarden.... Zoveel vrijheid, en doen en laten waar je zin in hebt, echt op jezelf aangewezen zijn..!!!
    We gaan het beleven! Nog drie weken en dan staat de reis richting het warme nest gepland... voorlopig nog even genieten!

    Heel veel plezier en tot 30 aprill.....
    XXX

  • 09 April 2014 - 12:25

    Ria:

    Hoi Marloes,
    Wat maak je toch veel mee! Volgens Maarten was dit nog maar een gedeelte van je blog. Net als je moeder vind ik het heel stoer van je hoor dat je zo in je eentje bent verdergegaan. Gelukkig ontmoet je ook leuke mensen waar mee je af en toe je reis kunt voortzetten. Ik weet zeker dat Maarten blij zal zijn als je weer terug bent. Je schrijft erg leuk en ik zie het haast voor me...jij en de spin! Nou Marloes geniet nog lekker van je mooie reis en alle indrukken die je opdoet.
    Audoe!
    Ria (en Wim)

Verslag uit: Australië, Cairns

Australie 2014

Backpacken door Aussie

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Vervolg Airlie Beach

18 April 2014

Cairns-Airlie Beach

10 April 2014

cairns

05 April 2014

Melbourne - cairns

29 Maart 2014

Melbourne
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 9173

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: