Sydney - Reisverslag uit Kirribilli, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Kirribilli, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Marloes

23 Maart 2014 | Australië, Kirribilli

Nadat Maarten en ik afscheid hebben genomen ben ik uiteindelijk zelf door de Douane heen gekomen. De Aussie meneer zag dat ik had gehuild dus ik kreeg water allerlei zakdoeken en het kwam erop neer: no worries no worries! Dus vooruit i.p.v. de taxi het shuttle busje genomen dat scheelde namelijk 50 dollar. (De euro is 0.65cent tov de dollar).

De eerste stop: bounce Sydney hostel. Ingecheckt maar liefst 30 minuten gratis WiFi gekregen en vooruit naar de zaal van de 8 meiden. Twee Duitse meiden Zagen al snel dat ik verdrietig was dus er zat maar een ding op ik moest mee naar China town! Dat was meteen de laatste keer kan geen Chinees meer zien. Haha! Uiteindelijk ben ik maar gaan slapen, de regels in een hostel zijn anders dan thuis! Als je namelijk je vlucht moet halen om 6 uur s ochtends doen ze geen klein lampje aan maar het grote licht! Thank god heb ik mijn oogmaskertje bij me.

Uiteindelijk wakker geworden en begonnen aan mijn ontbijtje. Ok eerlijk is eerlijk heb gekozen voor een luxe hostel want je ontbijt buiten op een dakterras met uitzicht over Sydney. Dat soort dingen verzachten wel een Beetje het gemis. Al snel kreeg ik aanspraak met een ander Duitse en Canadese. We zijn diezelfde dag met elkaar naar het opera house gegaan, Harbour bridge een Market en natuurlijk naar bondi beach!

Elke week geeft Sydney een vuurwerk show and lucky me die was dus gisteravond. Dus wij met zijn allen naar de Harbour bridge. Het vuurwerk is echt groot en veel. Heel erg mooi.

Daarna ben ik terug gegaan naar het hostel mijn Duits beetje bijgewerkt en uiteindelijk gaan slapen met me oogmasker en oordoppen in! Ik werd eindelijk pas om 9 uur wakker.

Sms'je gekregen dat Maarten ook geland is, dat is ook fijn.

  • 23 Maart 2014 - 09:57

    Ria:

    Hoi Marloes, fijn dat het goed met je gaat. Wij zijn gisteren nog langs je ouders geweest en hebben je zus en dr vriend ontmoet. Leuk dat je die in Australie gaat zien. Ook leuk voor je dat je andere meisjes ontmoet waat je wat mee kunt afspreken, ben je niet zo helemaal alleen. Geniet van al het moois wat nog op je pad komt en wij luisteren vast naar de verhalen van Maarten. Tot zover even via mn mobiel dat gaat nl niet zo gemakkelijk met die kleine lettertjes en die dikke duimen van mij. Groetjes uit Steenbergen.

  • 23 Maart 2014 - 16:57

    Rene:

    Hey Marloes,

    Face-time deed het vandaag prima, mooie uitvinding is dat. Maarten is vermoedelijk 6 uur bezig om die baard te verwijderen haha. Wij zijn zeer benieuwd naar de nieuwe verhalen en ervaringen mbt de komende 6 weken. Op dit moment zijn Suzanne en Tom over de helft van de afstand en binnenkort kunnen jullie gezellig BijBeppen in Sydney.

    Dit lijkt mij idd ook een drukke stad maar Aussie is groot genoeg om dat te ontlopen, je gaat nog genoeg ervaringen opdoen daar en Maarten komt a.s. dinsdag hiet eten zodat ook hij zijn verhaal kwijt kan. Marloes zet 'm op, schiet voldoende foto's en enjoy!
    Tot snel maar weer, doe je zus en Tom de groetjes van ons en maak er een mooie ontmoeting van.

    Grt Pa&Ma

  • 23 Maart 2014 - 21:46

    Jacqueline:

    Hi Prinses!!! Wat heb jij gedaan daar bij de Douane???? Je felblauwe ogen laten knipperen?
    Zakdoekje gekregen van de douane. Als we die gasten op tv zien, zijn ze altijd erg streng. Gelukkig maar dat ze zo lief voor je waren.
    En dan je ontbijt op het dakterras geweldig!!! En dan ook nog geluk hebben met het vuurwerk. Een beter begin kan je niet hebben.
    De regels in het hostel, ach zo komen die oordoppen en dat masker toch nog van pas!!! Dat zou ook heel leuk zijn als we dat op de foto zagen!!!!
    Wat leuk datje al aardig wat meiden ontmoet hebt, en dat je op stap gaat met ze.
    Hoorde van mama dat je ook alleen op stap was geweest!???
    jij gaat de komende weken nog heel veel moois zien en heel veel foto's maken en rondtrekken door dit geweldige land.
    Heb gisteren heel even Maarten aan de telefoon gehad en die vertelde dat jullie het onwijs hadden in Nieuw Zeeland.
    Nog een paar uurtjes en je krijgt bezoek van Suus en Tom jullie komen tijd te kort.
    Nou lieverd hou je haaks en geef je zus een dikke knuffel
    XXX Stef, Jacqueline en Nappie

Verslag uit: Australië, Kirribilli

Australie 2014

Backpacken door Aussie

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Vervolg Airlie Beach

18 April 2014

Cairns-Airlie Beach

10 April 2014

cairns

05 April 2014

Melbourne - cairns

29 Maart 2014

Melbourne
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 9195

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: