Einde Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu Einde Sydney - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Marloes Warnaar - WaarBenJij.nu

Einde Sydney

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 Maart 2014 | Australië, Haymarket

Het is alweer eventjes geleden maar zal proberen het verslag "kort"te houden.

Hoe bevalt het reizen alleen?
Eerlijk is eerlijk met elkaar reizen en zeker met je vriend is heel erg leuk. Er zijn zeker momenten dat ik denk oké waarom doe ik dit? Het regent, het is hier druk en het opera house heb ik nu wel van 6 kanten gezien.

Aan de andere kant het is waar wat ze zeggen, ik doe echt continue wat ik zelf wil. Als ik honger heb ga ik gewoon eten en zijn er geen discussies over wat wie waar! Plus ik weet opeens de weg in Sydney! Jawel ik word nog eens zelfstandig☺️

Suus en Tom arriveren in Sydney!
Wat een drama om elkaar te vinden maar uiteindelijk gevonden! Tja en dan besef je weer hoe leuk het is met je zus en aanhang. Haha.
Ik heb zo gelachen met die twee wat een helden. Zij slapen in een hotel met Chinezen die smekken en vieze geluiden maken sindsdien eten we continue buiten de deur.

Vandaag hebben we lekker geshopt. New balance gekocht . Na deze aankoop zijn we naar de Subway gegaan. Suus doet wel even de bestelling; hoi, i wanna hef koekie. Dus Hollands Engels. Altijd leuk!
Vervolgens met de Ferry naar Marly beach gegaan. Eindelijk weg uit die stad en gewoon de echte aussie cultuur ontmoet; surfers, stranden, lekkere strandtenten en skateboarders! Ja,oakley en oneill doen hier goede zaken.

In de avond zijn we terug gegaan naar de stad en zaten we in de gratis bus555. Opeens stapt Tom uit en voordat we het wisten zitten Suus en ik daar alleen en hebben we dus de bus stop gemist dan maar de volgende halte.

Het regent en we lopen naar de stoplichten; goh, waarom staat iedereen een paar meter van de stoplichten? Dan drukken wij wel! Jawel zeikesnat want de bus kwam voorbij rijden, de grootste lol want alle Chinezen zijn bang voor regen ofzo haha. Uiteindelijk stom Tom ons op te wachten en die vond dit natuurlijk hilarisch. Eenmaal in hun hotelkamer aangekomen kregen we de goocheltrucs van Tom te zien! Ik zit nog steeds te denken hoe die het nou allemaal deed!!!

Het einde van Sydney nadert! Gelukkig want iedereen die ik ontmoet gaat weer richting huis! Morgen gaat mijn vlucht naar Melbourne en daar kijk ik erg naar uit! See ya xx

  • 26 Maart 2014 - 13:25

    Rene:

    Smekkende chinezen haha tja zo heeft iedereen wel iets eigenaardigs toch? Gewoon niet opletten en je plan trekken, op naar een nieuwe stad en omgeving.....ben weer zeer benieuwd......Wordt vanzelf erg warm daar let maar op Marloes.

    Grt Pa.

  • 26 Maart 2014 - 14:13

    Ria:

    Ja dat die chinezen smekken is bekend. Ingrid van ome Leo is ook voor d'r werk in China geweest en die zei precies hetzelfde, alleen zat zij er ook nog bij aan tafel!!!!
    Ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Ik heb je zus en d'r vriend ontmoet en ik geloof best dat jullie daar gelachen hebben om die gekke uitspattingen (letterlijk haha).
    Hier gaat alles weer z'n gangetje. Maarten weer aan 't werk en heeft gisteravond bij je ouders gegeten.
    Ik begrijp dat het in Melbourne beter weer is?!
    Maarten heeft de vakantie ook heel leuk gevonden, zelfs het kamperen is hem meegevallen zei hij.
    Hij is nu vast jaloers op jou ;-) Ik vind het overigens knap van je hoor dat je deze reis verder in je
    uppie maakt. Je weet ik rijd nog niet naar Breda, laat staan zo'n reis maken!!!!
    Marloes heel veel suces met het vervolg van je reis, doe de groetjes aan je zus en vriend en ik hoop
    weer gauw een vervolgverslag van je te lezen vanuit Melbourne!

    xx Ria

  • 26 Maart 2014 - 14:37

    Carmelita:

    Hahaha chinezen smekken altijd, want zo geven ze aan dat het eten lekker is.
    En als je in het buitenland moet je wel hollands engels praten, hilariteit alom. Also in Melbourne shines the sun delishious. If it but not rain there:)
    Op naar de volgende stad en enjoy to the fullest girl. Groetjes uit rotjeknor

  • 26 Maart 2014 - 21:34

    Jacqueline:

    Hi pik en por!!!! Zussen, ja dat is toch iets fantastisch, dat je daar zo ver voor moest reizen!!!
    En dat bij die stoplichten, dat had ik wel eens willen zien. Twee knappe BLONDJES, reken maar dat die chinezen hebben staan gluren, door die spleetoogjes van ze!!!
    Ach en dat die Chinezen smakken en slurpen, je doet gewoon mee, dan heb je er nog lol om ook. Dat je kleding onder de vlekken zit, ie iets minder maar daar zijn wasmachines voor!!!
    Shoppen...... nu wordt het toch hoogtijd om de grote stad te verlaten en de wildernis in te gaan!!!!!
    Relen maar dat je nog heel veel gaat zien. De Aboriginals opzoeken en de wildernis in op zoek naar kangoeroes en koala beren spotten!!!
    Wij zijn allemaal heel trots op je dat je dit zo allemaal onderneemt in je uppie. Je komt helemaal blakend van het zelfvertrouwen weer thuis. Wij ouwetjes hebben dit nog nooit gedaan!!!!!
    Als je Suus en Tom ziet, doe ze de hartelijke groeten en een hele goede reis naar Melbourne
    De Hollandse droppies XXXX

  • 27 Maart 2014 - 01:59

    Suus:

    Ja je zus hier.
    Mijn engels is echt nog lang niet zo slecht hoor.
    Mijn god hahha.
    Dalijk afscheid nemen en dan op 8 april in Cairns weer met zijn allen!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Maart 2014 - 20:06

    Anke (nicht Van Maarten ;)):

    hey marloes,

    Leuk om zo af en toe de reisverslagen te lezen!
    Nieuw Zeeland zal vast een hele belevenis geweest zijn en nu in je uppie in Kangaroe-land, stoer hoor!
    Geniet van alle indrukkingen en je weet het "You only live once!".

    Have Fun !
    Groetjes uit het Brabantse

Verslag uit: Australië, Haymarket

Australie 2014

Backpacken door Aussie

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Vervolg Airlie Beach

18 April 2014

Cairns-Airlie Beach

10 April 2014

cairns

05 April 2014

Melbourne - cairns

29 Maart 2014

Melbourne
Marloes

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9189

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 30 April 2014

Australie 2014

23 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Nieuw Zeeland 2014

Landen bezocht: